cover-image

POLITYKA ANTYDYSKRYMINACYJNA

POLITYKA ANTYDYSKRYMINACYJNA DOTYCZĄCA REKRUTACJI I SELEKCJI

Ogólna zasada Działalność biznesowa Techvisie B.V. ma na celu zapewnienie osobom poszukującym pracy równych szans na zatrudnienie, niezależnie od ich wieku, płci, stanu cywilnego, orientacji seksualnej, stylu życia, przekonań politycznych lub religijnych, rasy, pochodzenia etnicznego czy narodowości. Podczas rekrutacji i selekcji osoby poszukujące pracy są traktowane równo, ponieważ są oceniane wyłącznie na podstawie kryteriów związanych z pracą.

Cel

Celem tej polityki jest jasne i przejrzyste przedstawienie pracownikom i osobom trzecim następujących kwestii: Co Techvisie B.V. oznacza dyskryminację/dyskryminacyjne żądania; Jakie jest stanowisko Techvisie B.V. w odniesieniu do wniosków o dyskryminację/dyskryminację; Działanie pracowników: a. Czego oczekuje się od pracowników i jak zachowują się podczas pracy, zwłaszcza w działaniach (wspierających działalność firmy) związanych z rekrutacją i selekcją; B. Gdzie pracownik może udać się po konsultację i/lub raport; Obowiązki pracodawcy.

  1. Definicja dyskryminacji Dyskryminację definiuje się jako: dokonywanie bezpośredniego i pośredniego rozróżnienia między osobami ze względu na wiek, płeć, stan cywilny, orientację seksualną, styl życia, przekonania polityczne lub religijne, rasę, pochodzenie etniczne lub narodowość. Dyskryminacja w sposób wyraźny obejmuje także odpowiadanie na prośby klientów dotyczące rozróżnienia osób podczas rekrutacji i selekcji na podstawie kryteriów, które nie są konieczne lub istotne dla prawidłowego pełnienia stanowiska.
  2. Stanowisko Techvisie B.V. a. Techvisie B.V. odrzuca wszelkie formy dyskryminacji. B. Prośby klientów o uwzględnienie określonych kryteriów podczas rekrutacji i selekcji będą honorowane tylko wtedy, gdy będzie to obiektywnie uzasadnione. Istnieje obiektywne uzasadnienie, jeżeli wybór na podstawie żądanych kryteriów: Służy uzasadnionemu celowi. Oznacza to, że istnieje dobry powód związany z pracą, aby dokonać wyboru w oparciu o odpowiednie kryteria podczas rekrutacji i selekcji (przykładem uzasadnionego celu jest bezpieczeństwo); Rezultatem jest osiągnięcie uzasadnionego celu, środki są odpowiednie do osiągnięcia celu; jest w rozsądnej proporcji do celu, istnieje proporcjonalność do celu; Niezbędne jest to, że nie ma innego, mniej wybiórczego sposobu osiągnięcia celu, kryterium konieczności jest spełnione. C. Techvisie B.V. nie toleruje dyskryminującego traktowania pracowników przez osoby trzecie. Do pracowników zalicza się także pracowników wykonujących pracę pod kierownictwem i nadzorem pracodawcy.
  3. Działania pracowników a. Pracownicy mają obowiązek zwracać uwagę na prośby klientów o charakterze dyskryminacyjnym, rozpoznawać takie prośby i dopilnować, aby nie była podejmowana żadna współpraca. B. Jeżeli pracownik ma wątpliwości, czy żądanie klienta uwzględnienia określonych kryteriów podczas rekrutacji i selekcji jest obiektywne, czy też nie, lub ma pytania dotyczące sposobu załatwienia tej prośby, może zwrócić się po konsultację do swojego bezpośredniego menedżer. C. Jeśli pracownik dostrzeże dyskryminację i chce ją poruszyć, zgłosić nadużycie lub niewłaściwe postępowanie i/lub ma kwestię dotyczącą poufności, może skontaktować się ze swoim bezpośrednim przełożonym lub Jaapem de Klerk, dyrektorem Techvisie. Jeżeli nie doprowadzi to do zadowalającego dla pracownika wyniku, może on skontaktować się z panią G. Hofmeijer. Została wyznaczona na stanowisko poufnego doradcy. Pracownik może omawiać poufne kwestie związane z jego pracą z poufnym doradcą, nawet jeśli ma to związek z polityką dyskryminacji.
  4. Obowiązki pracodawcy Techvisie B.V. jest odpowiedzialny za: a. Tworzenie bezpiecznego środowiska pracy, w którym ludzie traktują się nawzajem z szac unkiem, jest miejsce na konstruktywne konsultacje oraz zapobiega się niepożądanym zachowaniom w jakiejkolwiek formie i zwalcza się je; B. Świadomość i wdrażanie aktualnej polityki antydyskryminacyjnej. Obejmuje to zapewnienie, by pracownicy mogli: być poinformowanymi i zapoznać się z polityką; otrzymać dobre instrukcje dotyczące rozpoznawania dyskryminacji i wniosków o dyskryminację. Instrukcje stanowią część dnia szkoleniowego i są podsumowane w dokumencie Wskazówki i porady w przypadku dyskryminacji; być przygotowanym na sytuację, w której zostanie skonfrontowany z dyskryminującą prośbą oraz wiedzieć, jak poprowadzić i odwrócić rozmowę z klientami. Techvisie wydało skrypt rozmów jako narzędzie do rozmowy

Ta strona używa plików cookies, by ułatwić korzystanie z niej i ze stron z nią powiązanych, poprawić wyniki oraz doświadczenia użytkownika i zwiększyć dopasowanie oferty. Zaznacz „Zgadzam się”, by zaakceptować naszą politykę prywatności i oświadczenie w sprawie plików cookies.